Thursday, May 9, 2013

Main dengan jiran sebelah



Aku Ayu. Sangat sukakan seks. Apa yang paling best tentang seks adalah kepuasan dan nikmat dunia. Pertama kali main adalah cikgu kelas aku, cikgu Basri. Batang besar dan rasa nikmat tak terperi.Setiap petang pantat aku dikerjakan di setor alat sukan sekolah..habis berterabur peralatan sukan dalam setor tu akibat goncangan maut cikgu.Akhirnya kami terpaksa berpisah sebab aku pindah sekolah lain.
Kegersangan aku disahut oleh suami aku, Jamal. Jamal seorang pemandu lori trelar. Selalu tiada dirumah. Hal ini yang merunsingkan kerana nafsu seks aku tidak terbendung lagi. Walaupun anak-anak dah berada di sekolah rendah, aku tetap dahagakan seks..batang besar.

Aku kerja syif, biasalah jururawat. Sekali sekala aku bertembung jua dengan jiran sebelah. Aku ni jenis peramah sedikit. Suka bertegur sapa dengan jiran tetangga. Maklumlah, risau kalau-kalau dalam kesusahan, siapalah yang akan tolong jika bukan jiran.

Jiran kiri aku ni, Kamal namanya agak tampan dan berbadan gempal, dah berkahwin, ada seorang anak. Entah kenapa seorang sahaja anaknya..?? sudah mandul ke mamat ni kadangkala aku terfikir di dalam hati.  Jika diperhatikan, aku boleh anggar kepanjangan batangnya. Mukanya manis dan sedap mata memandang. Dia selalu senyum kepadaku bila bertembung di laluan masuk rumah. Aku juga sering memberikan senyuman gatal kepadanya. “Dah makan ke Ayu?” Tetiba dia menyapa aku yang sedang memakai kasut untuk keluar ke kedai. Aku jawab selamba “belum..kenapa,nak belanja ke?”…dia tersimpul malu dan menjawab “eh, tiada masalah jika nak belanja perempuan cantik ini makan”…aku pun memberanikan diri membalas “cakap siang pandang-pandang, nanti orang rumah abang Kamal dengar baru tahu..hehehe”…saja aku test market..
“Jom saya belanja awak Ayu” Kamal membalas..aku terdiam dan angguk tanda setuju. 

Masa di meja makan, Kamal bertanyakan pelbagai hal aku sehinggakan umur aku juga ditanya kerana dikatakan aku Nampak muda dan solid. Fikiran aku hanya teringatkan batang sebab dah 1 bulan aku kempunan batang. Suami aku entah lama sangat out station. Setiap apa yang diucapkan oleh Kamal semuanya bertujuan nak melembutkan hati aku. Aku buat-buat tak faham dan terus melayan Kamal. Kamal ajak aku menonton wayang, aku setuju kerana anak-anak ku tiada petang ini, mereka akan ke rumah ibuku  terus dari sekolah. Didalam wayang, Kamal mengambil peluang kerusi couple. Dia angkat raung tangan ditengah kerusi bagi merapatkan lagi tubuh aku dan tubuhnya. Aku sudah tidak ingat apa..yang aku tahun, tangan aku sudah mula memegang tangan Kamal.

10 minit berlalu,aku tidak tahu apa cerita yang ditayangkan kerana aku sibuk melayan jari jemari Kamal dicelah kelengkang ku dan masuk ke alur pantat. Semuanya berair..basah..aku mula resah..Kamal terus melancap ku..aku tidak keruan. Ingin sahaja aku panjat Kamal. Tapi,aku fikir ini tempat awam.Aku tidak puas lagi, Kamal sudah berhenti kerana ada orang lalu.

Sepanjang carita berjalan kepala otak aku asyik fikir seks dengan Kamal…aku pegang seluar Kamal, batangnya tegak mencanak 90 darjah…keras..pejal..aku tak tahan,aku terus bisikkan ke telinga Kamal. “Abang Kamal, rumah Ayu clear..anak-anak balik rumah mak…jom,Ayu tak tahan”…Kamal tersenyum dan bersetuju. Sebelum tiba dirumah, aku call suami aku untuk kepastian kedudukannya,dia member jawapan positif, iaitu, di JB. Di dalam kereta Kamal, aku asyik tenung batang Kamal. “Buat apa tengok je…kulum lah Ayu”…aku terus buka zip Kamal dan memulakan aksi. Aku tak peduli  dan terus hisap batang. 

Aku gian batang. Sedapnya air mani Kamal yang terpancut ke dalam mulut aku. Setibanya di rumah, aku masuk dahulu dan Kamal menyusul. Isteri Kamal ada di rumah. Ahh….apa aku pedulikan…aku kunci pintu dan masuk ke tandas. Keluar je dariapda tandas…aku lihat Kamal duduk di sofa ruang tamu. Aku yang hanya berseluar dalam dan bra terus datang menghampiri Kamal. Aku cium bibirnya dan terus duduk diatas peha Kamal. Tangan kamal terus menggomol tetek aku. Sedaopnya…Aku buka zip seluar Kamal dan lurutkan seluarnya ke bawah. Besarnya batang Kamal bisikan hati aku.

Kamal meneruskan misi dengan mengusap dan menghisap tetek aku dengan kuatnya. Aku kesedapan dan tida kperasan yang Kamal telah tinggalkan bayak kesan gigitan. Aku kesedapan..Kamal angkat aku dan baringkan atas sofa. Dia menarik seluar dalam dan membuka kancing bra aku. Tenpa berlengah, Kamal menjilat pantat aku. Dijolok lidah ke dalam lubang pantat dan biji aku digigit. Kenikmatan yang tak pernah aku dapat daripada suami aku.  Aku tersembur air mani aku ke muka Kamal. Kamal menjilat kesemuanya.
Aku merayu Kamal untuk memasukkan batang besarnya. Kamal meletakkan bantal dibawah punggung aku. 

Dia Tanya pada ku ”Ayu nak apa sayang?” aku jawab..”nak batang abang Kamal”…dia tersenyum…dimasukkan sedikit takuknya..aku sudah tidak keruan…menggelisat…aku suruh Kamal masukkan semua,dia sengaja melengahkan keadaan…ditariknya batang dia keluar..aku merengek..”nak batang bang…nak batang…” Kamal bersuara “nak apa yang?”…aku menjawab…”nak batang abang Kamal yang sedap tu”..Kamal tersenyum….mencium bibirku dan menolak masuk batangnya ke dalam pantat. Nikmat sangat, sakit pada awalnya bertukar menjadi sedap. Aku semakin gila…pelbagai posisi kami lakukan. Sehinggakan aku terpancut beberapa kali..”Air apa tu sayang? “Kamal Tanya pada ku ..aku senyum sahaja. Lebih kurang setengah jam…Kamal pun melepaskan air nikmatnya kedalam pantat aku yang aku kemut…..Kamal tidak tahan akan kemutan aku…dia menjerit…ketat….

Dia terus terdampar di sebelah aku. Aku juga kepenatan. Kami berdua tertidur. Apabila aku buka mata..Kamal sedang menghisap buah dadaku. Dan kami meneruskan sesi kedua permainan kami. Kami masih meneruskan hubungan ini sehingga sekarang tanpa pengetahuan suami aku dan isteri dia..sedapnya Kamal…

9 comments:

  1. sorry tumpang iklan

    Saya ada jual pussy Palsu.
    Alat nie 100% selamat,
    Jauh lebih selamat dari penggunaan tangan,


    kalau berminat boleh text Saya..
    Hp 0175897723 (Wechat/whatsapp, hanya pada waktu malam)
    Email Jebonpalsu@gmail.com
    Penghantaran Melalui Poslaju &Skynet.
    COD Hanya di Mid Valley Megamall, KL (Tempat simpanan stock)

    http://pussypalsu00.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. [#]PORN|10 jenis Gambar Bogel Cerita Lucah Teruk
      [#]PORN|Pelakon filem lucah teruk dibelasah teman lelaki
      [#]PORN|cerita lucah teruk janda melayu dengan pakistan jual karpet

      [#]PORN|kisah sex: CERITA LUCAH GURU BERTUDUNG
      [#]PORN|melayu luncah video
      [#]PORN|lucah awek bertudung

      [#]PORN|Cerita Sex Melayu | Cerita Lucah Melayu
      [#]PORN|awek bertudung telanjang
      [#]PORN|Aksi Bogel dan Kontroversi Pelajar UMP


      [#]PORN:pepek luncah awek
      [#]PORN:luncah video terbaru
      [#]PORN:gambar gambar luncah

      [#]PORN:cerita rogol awek bertudung
      [#]PORN:video rogol awek
      [#]PORN:awek di rogol jejaka
      [#]PORN:rogol awek melayu

      [#]PORN|11 Gambar Awek Kelantan Yang Comel
      [#]PORN|Awek Jutawan Malaysia Paling Cantik Bogel
      [#]PORN|Video bogel awek arab dance



      [#]PORN|Awek kampung mandi bogel
      [#]PORN|Foto awek malay bogel - Camcon Oil
      [#]PORN|AWEK BOGEL MELAYU: gambar bogel tasya
      [#]PORN|(45) (Video) Awek separuh bogel nikmati Cadbury


      [#]PORN|Awek Tipu Ibu Beli Buku Teks Full Video
      [#]PORN|gambar awek bogel bersetebuh dalam stesen minyak tersebar
      [#]PORN|Seri Bogel Tudung Melayu Jahil
      [#]PORN|spy cam awek bogel

      [#]PORN|gambar awek bogel dengan teman lelaki di dalam tandas
      [#]PORN|awek bogel sangap batang
      [#]PORN|Lucunya Malam Pertama

      [#]PORN|Awek Berjerawat Bogel
      [#]PORN|Koleksi awek-awek Jepun berpakaian Meleleh Air Liur
      [#]PORN|Gambar Awek Jepun Bogel
      [#]PORN|awek cun mandi bogel di air terjun

      [#]PORN|gadis melayu lucah bogel tetek seksi tudung
      [#]PORN|Awek Putih Gebu Separa Bogel Atas Katil
      [#]PORN|Malay Girls and Malay Sex

      [#]PORN|DOWNLOAD MOVIES 18+
      [#]PORN|melayu luncah video
      [#]PORN|lucah awek bertudung





















































































































































      Delete
  2. sorry tumpang iklan

    Saya ada jual pussy Palsu.
    Alat nie 100% selamat,
    Jauh lebih selamat dari penggunaan tangan,


    kalau berminat boleh text Saya..
    Hp 0175897723 (Wechat/whatsapp, hanya pada waktu malam)
    Email Jebonpalsu@gmail.com
    Penghantaran Melalui Poslaju &Skynet.
    COD Hanya di Mid Valley Megamall, KL (Tempat simpanan stock)

    http://pussypalsu00.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. http://malayblue.blogspot.com

    ReplyDelete