Wednesday, April 17, 2013

Main dengan adik ipar


Malam semalam,aku memang gersang....tak tahan,laki aku takde dah 3 hari...aku biasa dikerjakan setiap 2 hari...daripada malam, bangun pagi tadi,lepas lunch... aku duk melancap je atas katil...sambil mata tengok cd blue...nasib ada vibrator Osim laki aku belikan bulan lepas..boleh lah aku melayan puki aku ni...sampai terketar-ketar suara aku dikerjakan mesin vibrator ni...letih je tidur..tak boleh melancap kat toilet sebab takde elektrik kat toilet...laki aku ni degil,aku suruh beli vibrator yang pakai bateri rechargeable,dia tak mau....macam ne kalau takde elektrik? kan dah susah aku nak kerjakan puki aku...adoi..

Sedang aku sedap melancap...ada call masuk plak...kacau stim lah....adoi,adik ipar dengan makbapak mertua nak datang umah nak tido....laki aku ni tak cakap pun...kena mandi ni,diaorang dah dekat...shhhh......aku layan je puki aku sampai cum...huh basah cadar aku....dengan air puki...breast aku,tok sah tanyalah,memang dah keras aku kerjakan sendiri...lepas mandi,aku sarung je seluar legging aku dengan bra dan tshirt..aku memang tak pakai seluar dalam...senang nak sambung  kang...hehehe....habis je aku ke dapur,masak air,tetiba bunyi bell pintu dan terdengar suara sayup memberi salam...aku dah tahu siapa,sambil menjawab salam, dengan senyum manja,aku buka pintu menjemput mak dan bapak mertuaku masuk...aku jengah ke luar,tengok adik ipar aku yang macho tengah amik beg dalam kereta.....sedang dia membongkok..sempat aku curi melihat bontotnya yang seksi....uigh....tetiba aku stim ....lantaklah...bukan dapat pun,tengok je!!!!

Aku pun macam biasa ke dapur,buat air minum dan sediakan makanan,sedang aku sibuk didapur, timun yang aku potong terjatuh,sedang aku tunduk,adik ipar aku ni (Hadi namanya) pun singgah ke dapur,meletakkan barang yang dibawa mertua atas meja dapur dan menegur aku, "hai kak,ni barang mak bawak dari rumah,buat tambah-tambah" sambil mata duk perhatikan bontot aku yang dah pastinya bulat sebab tidak berseluar dalam...matanya terhenti di situ bila aku bangun dan terpandang mukanya...dia terus pandang ke arah lain...aku buat tak nampak je...terus masak dan tak lama lepas tu,mak mertua aku pun singgah ke dapur..berborak dengan ku sambil memotong buah-buahan..

Dalam aku memotong timun ni,fikiran kau melayang..sedapnya lau dapat melancap guna timun ni...macam kisah aku dengan ex bf aku dulu,dia masukkan timun dalam puki aku..ada lah saiz timun kecik sikit..sedapnya....lepas tu,dia kerjakan puki aku..adoi...asyik betul...siap je masak,kami pun makan...tengah makan,adik ipar aku asyik duk perhatikan gunung aku yang sepan ni..tak dinafikan saiz tetek aku memang besar...36 D...mana taknya,puas dikerjakan ex-ex dan lelaki yang dating dengan aku...hahaha....aku buat tak perasan je...habis makan,aku pun seperti biasa mengemas dan basuh pinggan...mak dan bapak mertua aku seperti baisa,mereka akan melepak di laman sambil berborak,tinggal aku dengan Hadi je ...Hadi tolong lap-lap pinggan..tetiba dia bersuara,"seluar akak cantik lah"...aku pun diam je,tersenyum. dia tambah lagi "seksi,Hadi suka tengok, untung abang Lan...dapat yang mantap"...suara dia terketar-ketar dihujung ayat...aku pandang dia..dan berikan jelingan manja..sambil berkata "amboi..ada makna lain ke tu?"kataku menyindir...Hadi menjawab "dah suka tengok akak daripada dulu,nak buat macam mana,abg Lan lebih bertuah"dia tergelak kecil....aku pun buat tak faham je...sambil memandang adik dia yang terbonjol daripada tadi...aku dah terbayangkan batang keras yang pejal masuk dalam puki aku kejap lagi...fikiran aku dah melayang-layang...terbayangkan dia kerjakan aku....tetiba,"kak,kenapa termenung?"Hadi menyampuk,aku tersenyum melihat dia...

Setelah siap aku hidangkan air tuk mak bapak mertua,aku minta izin berehat,padahal,aku nak melancap lagi...hehehe...dvd blue yang aku beli semalam tak habis lagi aku tengok...aku terus meluru naik ke bilik dan pasang dvd Jepun tu...masuk ke toilet,kencing siap-siap...keluar je,aku tengok adik ipar aku masuk ke bilik,minta bantal untuk dia tidur..tetiba matanya terpandang tv aku yang terpasang dvd blue..dan terpandang aku...aku lak tengah pakai t shirt dan bra je...aku terkejut dia masuk,katanya "kak,saya dah ketuk pintu tadi,akak tak jawab,saya nak bantal,maaf ya" dia palingkan muka...apa lagi,aku terus berlari tutup pintu bilik...sebab risau lak jika mak dan bapak mertua aku lalu depan pintu..."eh,Hadi,awak amik bantal dalam almari atas tu...jangan pandang akak" tegas ku...dia terus berjalan dan mengabil bantal...sedang dia mengambil bantal..perempuan Jepun dalam blue filem tu dah mengerang sakit sebab main...aku pun dah naik stim...aku terus pausekan video tu...Hadi pandang ke belakang dan bersuara "kenapa kak pause,biar jela" Hadi tergelak kecil, "ah,entah kenapa terpasang video ni" aku mengelak..."takpe,Hadi faham,abg Lan takdekan,tapi, Hadi kan ada..."..sambil dia pegang bantal ke arah aku...aku tergamam,macam nak dapat batang je malam ni..."erm,takpelah,akak pandai lah uruskan,lagipun akak ada dah barang nak digunakan"jawabku mengelak...sambil memandang vibrator Osim aku...huh...besar dan panjang...

Hadi pun pandang vibrator tu sambil tergelak "ala...yang tak ori,akak boleh guna anytime,yang ori mcm Hadi punya,akak boleh dapat bila Hadi ada je..takkan tak mau..." Hadi mengacau...aku jawab "ala...setakat tak tahan lama,tak pelah,akak sanggup guna yang tak ori"...."jangan cabar..belum cuba belum tahu.." jawab Hadi mendekati aku...aku melangkah ke belakang...tersandar di pintu bilik...Hadi terus menampar dan mencium aku....adoi sakitnya....entah kenapa,aku membalas ciuman Hadi...kami rancak berbalas ciuman "dah lama Hadi nak cium akak"Hadi mencelah...aku terus kulum lidah Hadi...sepuas hati...dah terlupa semuanya..sedap sangat...tangan Hadi mula merayap ke breast aku...sambil dia mencium leher aku...sedapnya...dia rampas remote control tv dan terus tekan play...sambil berdiri dia teruskan aktiviti...dia gentel2 puting tetek aku...menggunakan kedua-dua tangan...aku dah tak tahan....layan je... dari leher, turun ke dada...dia singkap baju aku...aku cuba menepis tangannya,dia terus koyakkan baju tshirt aku...hanya tinggal bra..seluar dalam dah la takde...dia dengan rakus menghisap breast aku kiri dan kanan...daripada melawan,aku berubah menjadi syok..aku merayu padanya agar berhenti (didalam hati seronok ...mungkin merasa batang malam ni..seperti yang aku impikan), Hadi seperti kemaruk ...dia turun ke bawah...menjenguk puki aku yang dah banjir...dia jilat daripada breast ke pusat...terus ke biji kelentit aku...sambil jarinya menekan biji kelentit aku ....terkangkang-kangkang aku menyerah....aku mengangkat kaki kiri aku ke atas bahunya...muka Hadi sedang fokus kepada puki aku..dilancapnya...bermula dengan satu jari...masuk dua jari..aku mengerang nikmat...berlawan-lawan dengan suara perempuan Jepun kat tv tu..hahahaa

kemudian,Hadi makin berani...dia mainkan lidah di puki aku..arghhh...sedapnya...aku terketar- ketar menahan sedap...tetiba...Hadi masukkan lidah ke dalam puki aku,sehingga aku cum...oh.Hadi hisap dan jilat ..."banyaknya air akak" Hadi tergelak setelah selesai....aku pun jadi letih seketika...Hadi terus angkat aku  dan dibaringkan atas katil.."sayang...Hadi nak pula...tengok ni...dah tegang...please sayang...Hadi nak sayang blow job"....aku pun terus bangun...buka butang seluar Hadi yang sedang berdiri di penjuru katil...tanpa paksaan,terus je kulum batang Hadi..besarnya...tak muat mulut aku...panjang pulak tu...aku blow job sampai kerongkong....crap crup...crap crup bunyi batang masuk mulut aku..naik loya juga...aku layan je..nak bagi puas...Hadi pun membantu aku dengan menolak kepala aku terus mengulum batangnya...Hadi mendesah sedap,dan terus cum didalam mulut aku...uwek...aku telan terus..."jilat sayang...abang suka sayang macam tu...bloody bitch.."nak termuntah aku.....Hadi terus terbaring atas katil...tetiba pintu bilik di ketuk...bapak mertua ku bertanyakan sekiranya aku nampak Hadi,aku menjawab, Hadi keluar rumah berjumpa dengan kawan...kacau je orang tua ni...

Hadi tergelak melihat aku menipu bapanya..aku pun berpura-pura merayu pada Hadi "Hadi,akak tak mau dah,Hadi dah puaskan ...Hadi pergilah tidur.."...Hadi menjawab... "ala akak ni..biar Hadi tido sini,kan abg Lan takde...lagipun mak dengan bapak pun mesti buat projek dalam bilik nanti,takkan ada orang tau,lagipun, Hadi boleh tolong akak dengan barang akak tu..kan best,amacam batang Hadi,besar ke???" aku tak menjawab... hanya pandang je batangnya..memang besar pun... dalam hati ku..uh mudah je...seperti yang aku impikan...aku terus terbaring sambil menonton video lucah tadi..dah bertukar pelakon lak...main di taman awam pula..sedapnya....dalam 10 minit tu, Hadi bangun dan mencapai vibrator aku...dan dia terus baring diatas aku...memberikan aku ciuman...mataku terus beralih kepada Hadi..dan tumpuan 100% padanya..dia mengerjakan tetek aku macam orang gila ..aku suruh dia bersabar..kuat dia hisap sampai aku cum...dah 2 kali...tak lama lepas tu, dua mainkan vibrator ke biji kelentit aku...alur puki aku semuanya dikerjakan...aku mengerang nikmat...sedap tak terkata...terangkat-angkat punggung aku menikmati kesedapan... sambil dia menghisap tetak aku,dikerjakan puki aku menggunakan vibrator...terketar2 aku kekejangan puas....entah ke berapa kali aku puas hari ni...adoi...

Dalam aku merayu dan merengek tu,Hadi terus memainkan batangnya dialuar puki aku....dimasukkan kepala konek sedikit demi sedikit, dikeluarkan dan dimasukkan... aku merayu-rayu untuk dia memasukkan batangnya...dia tergelak... "sayang nak apa??" ...dengan terketar-ketar dan suara separuh kecewa, aku menjawab "nak batang Hadi"..Hadi menjawab "batang siapa sayang???"....argh...aku jawab lagi "batang Hadi..batang abang...batang yang besar dan panjang tu..." hadi terus memasukkan batangnya..ke dalam puki berair aku....adoi....nikmat dunia!!!!! kami terus main..selama 10 minit...memula dia je atas...round kedua,aku mula dari atas ....round ketiga..kami mulakan dengan 69 dan berakhir dengan posisi sudu...argh....round keempat,dia mainkan vibrator dalam bontot ku....kemudian diselangkan dengan batang besarnya....teruk aku dikerjakan Hadi...round keenam untuk malam itu...opsss...subuh itu,aku tengok jam dah kul 6.45am....kami main selama 30 minit.....non stop...lepas tu terkulai layu...sedar-sedar, mak mertua aku ketuk pintu... 'Alia,mak dah sediakan sarapan,mak nak keluar dengan abah,kalau Hadi balik nanti,suruh dia makan ya"....urgh..aku tengok jam dah pukul 11am...Hadi masih terlelap...aku menjawab ibu mertua ku "ya mak,terima kasih,maaf terlewat bangun,Alia sakit kepala,okey nanti Alia bagitau Hadi suruh makan.."...

Aku pusing je tangan Hadi terus meramas buah dadaku yang dah lebam-lebam ni...Hadi dah bangun....batangnya tegak 45 darjah...."sayang patut jawab,kami makan atas katil je mak...sedap dan kenyang.."gurau Hadi kepada aku...hehehee...aku terus panjat Hadi dan masukkan batangnya kedalam puki aku...huh,,,,arghhh.....sedapnya Hadi.....

1 comment:

  1. sorry tumpang iklan

    Saya ada jual pussy Palsu.
    Alat nie 100% selamat,
    Jauh lebih selamat dari penggunaan tangan,


    kalau berminat boleh text Saya..
    Hp 0175897723 (Wechat/whatsapp, hanya pada waktu malam)
    Email Jebonpalsu@gmail.com
    Penghantaran Melalui Poslaju &Skynet.
    COD Hanya di Mid Valley Megamall, KL (Tempat simpanan stock)

    http://pussypalsu00.blogspot.com/

    ReplyDelete